Duży portfel męski ze skóry naturalnej zapinany na zatrzask - Rovicky





- Płeć męska
- Materiał skóra naturalna
- Kolor główny brązowy
- Typ portfel
- Orientacja pozioma
- Wielkość duża
Promocja trwa do 31 lipca 2025
towar niedostępny


Gwarancja 100% bezpiecznej i szybkiej transakcji
Opis
Duży portfel męski ze skóry naturalnej zapinany na zatrzask - Rovicky
- Wysoka jakość - portfel wykonany ze skóry naturalnej. Prócz skóry, materiały takie jak mocne nici, podszewka czy metalowe elementy również zapewniają jakość, która pozwoli Ci używać go wiele lat;
- Elegancki fason - model w orientacji poziomej zapinany na zatrzask;
- Funkcjonalność i pojemność - portfel zarówno dla zwolenników gotówki i "wirtualnych pieniędzy". Gotówka i spora ilość dokumentów znajdzie tu swoje miejsce;
- Bezpieczny - wyposażony w technologie RFID, która chroni portfel przed złodziejami używającymi czytniku do kart.
Organizacja wnętrza
W portfelu:
- 10 przegródek dedykowanych na karty, wizytówki lub dokumenty o standardowym formacie jak np. dowód osobisty czy prawo jazdy;
- 4 miejsca na dokumenty o nieco większym wymiarze. Dwa z nich są w formie przezroczystych kieszonek;
- 1 praktyczny schowek na suwak w centralnej części portfela.
Przegródki na dokumenty wykończone są podszewką. Pozwala to uniknąć otarć na skórze, kiedy niezliczoną ilość razy zamieszczamy i wyjmujemy karty z przegródek.
Sekcja na pieniądze
W portfelu jest 1 kieszeń, w której schowasz bilon. Kieszeń jest dosyć pojemna i zapinana na solidny zatrzask.
- Marka Rovicky
- Płeć męska
- Materiał skóra naturalna
- Kolor główny brązowy
- Typ portfel
- Orientacja pozioma
- Wielkość duża
- Detale Styl miejski/casual
- Zamknięcie zatrzask
- Wzór bez wzoru
- Ilość przegródek na karty 6-10
- Kolor okuć srebrny
- Kieszeń na monety zamykana na zatrzask
- Ochrona RFID tak
- Informacje dodatkowe
- Pudełko nie
- Dowód rejestracyjny mieści
- Cechy szczególne kieszeń na suwak High Quality
- Wymiary
- Wysokość 9,5 cm
- Szerokość 12,5 cm
- Grubość 2 cm
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.